رئال در سانتیاگو تحقیر شد

رئال در سانتیاگو تحقیر شد




 

 


رئال در سانتیاگو تحقیر شد


تاریخ : یکشنبه ،
20 آذر 1390

آبي و اناري پوشان کاتالونيا موفق شدند با نتيجه 3 بر يک در برنابئو رئال مادريد را شکست دهند.


در شب تولد هیگواین، اولین ال‌کلاسیکودربی در حکومت راست میانه ماریانو راخوی رقم می‌خورد و ورود کاپیتان متعصب بارسلونا، پویول از ابتدای بازی نشان از عزم جدی آبی و اناری پوشان برای فتح برنابئو داشت.
فرناندو بوربالان داور با تجربه این دیدار در سوت خود دمید تا یکی از پر بیننده ترین بازی های جهان ورق بخورد.
چه کسی فکرش را می کرد که رئال مادرید مورینیو در ثانیه 34 بازی توسط بن‌زما و پس از اشتباه عجیب والدس برای پایتخت نشینان گلزنی کند؟
همین حادثه ابتدایی کافی بود تا گزارشگران در شبکه های مختلف جهان یک دیدار پر حادثه و عجیب را وعده دهند.
تنها چند دقیقه بعد این مسی بود که می توانست اشتباه راموس را به گل بارسلونا تبدیل کند اما کاسیاس این اجازه را به او نداد.
خط دفاعی رئال مادرید به خصوص در قلب خود به شدت تحت فشار مردان گواردیولا بود.
حادثه بعدی که می توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد مصدومیت دی ماریا بود که از دقیقه 15 بازی خط حمله رئال مادرید را به هم ریخت. دی ماریا به کار خود ادامه داد اما دیگر هرگز خبری از دوندگی همیشگی او نبود.
مشخص نشد که چرا رونالدو در دقیقه 24 بازی دومین گل رئال مادرید را روی پاس زیبای کریم به ثمر نرساند اما همین تک حمله کافی بود تا مادرید تا حدودی از زیر فشار تاکتیکی و تکنیکی بارسلونا خارج شود.
برتری عددی بارسلونا و بازی تماشایی مردان پپ نتیجه داد و این تیم در دقیقه 30 بازی روی کار زیبای تیمی و هوشیاری آلکسیس به گل تساوی رسید. در پایان نیمه اول آلونسو از رئال مادرید در دقیقه 26 کارت زرد دریافت کرد و سانچس 27 و مسی 37 از بارسلونا با همین کارت جریمه شدند.
دو تیم با تساوی یک بر یک در پایان نیمه اول به کار خود خاتمه دادند.

رئال مادرید نیمه دوم را طوفانی آغاز و فشار قابل توجهی روی دروازه بارسلونا وارد کرد. اما بازی روان و زیبای بارسلونا همچنان ادامه داشت تا این که ژاوی در دقیقه 51 بازی با کوبیدن توپ به پای مارسلو به لطف تغییر جهت توپ دروازه کاسیاس را برای دومین بار باز کرد. برخی سایت‌ها این گل را به نام مارسلو ثبت کردند.
مورینیو کاکا را به جای اوزیل به زمین فرستاد تا شاید میانه میدان و قلب زمین حریف را بیشتر به سود تیمش سنگین کند.
آقای خاص، خدیرای دونده را نیز به جای لاسانای پر اشتباه به زمین فرستاد.
فشار رئال مادرید با تغییر تاکتیک ناگهانی مورینیو لحظه به لحظه افزایش پیدا می کرد و عاملی که اجازه حملات همه جانبه را به مادرید نمی داد "بزرگی بارسلونا" بود.
بزرگی و شکوهی که باعث شد فابرگاس به نشانه آن با ضربه سر دروازه مرد شماره یک تیم ملی فوتبال اسپانیا را برای سومین بار در این ال‌دربی باز کند.
مورینیو که شوک سنگینی را به راحتی می‌شد در صورتش ردیابی کرد، هیگواین را هم به جای دی‌ماریا وارد میدان کرد.
در آن سوی میدان گواردیولا نیز در تعویضی قابل پیش بینی کیتا را به جای سسک فابرگاس به میدان فرستاد.
رئال مادرید برای جبران حادثه تلخی که در برنابئو رخ داده بود به آب و آتش می زد اما مثل همیشه از کمبود تمام کننده‌ای تمام عیار رنج می‌برد.
داوید ویا هم وارد میدان شد تا شایعه دلخوری او از گواردیولا کاملا از بین برود.
62 درصد از مالکیت توپ و میدان در این دیدار در اختیار بارسلونا بود و این تیم بار دیگر در برنابئو مادرید را تحقیر کرد. به این ترتیب جدال رفت دو تیم در لالیگای 2011 -2012 با نتیجه 3 بر یک به سود بارسلونا خاتمه یافت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل